η πυραμίδα της σωστής διατροφής ξεκινάει από το... Vionis Diet

  • Το καλοκαίρι πλησιάζει... είμαστε έτοιμοι για την παραλία ;

  • Ξεκινάμε με ένα καλό και υγιεινό πρωινό. Το "Α" της ημερήσιας διατροφής μας !

  • Δεν ξεχνάμε να συμπεριλαμβάνουμε φρέσκα φρούτα και χυμούς στην καθημερινή μας διατροφή !

  • Θυμόμαστε πάντα τη μεγάλη σπουδαιότητα των λαχανικών στη διατροφή μας !

  • Με υπομονή και επιμονή το επιθυμητό αποτέλεσμα θα έρθει χωρίς να στερηθούμε τα πάντα !

  • Πατήστε εδώ και δείτε το πανόραμα όλων των άρθρων μαζί...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Vionis Diet | Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Καταρχήν πρέπει να περιορίσετε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό σας. Το αλάτι αποδεδειγμένα προκαλεί κατακράτηση υγρών. Ωστόσο αν έχετε θέμα με  υπόταση (μεγάλη πίεση κάτω του 10 mmHg μη το κάνετε σε καμία περίπτωση. Το αλάτι το χρειάζεστε.

Αποφύγετε τροφές που περιέχουν πολύ αλάτι όπως τα αλλαντικά, κονσέρβες που αναγράφουν την ουσία γλουταμινικό μονονάτριο, τροφές από fast food,γλυκά, μπισκότα.

Αποφύγετε μεγάλη ποσότητα απλών υδατανθράκων όπως άσπρο ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, κορν φλεικς, πατάτες, γλυκά, τυρόπιτες, σπανακόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες.

Τρώτε τροφές που έχουν μεγάλη διουρητική δράση. Τέτοιες τροφές αποδεδειγμένα είναι ο ανανάς, οι αγκινάρες,το κόκκινο λάχανο, τα σπαράγγια, τα κρεμμύδια και το σέλινο.

Πολύ πολύ νερό…30ml ανά κιλό βάρους χρειαζόμαστε καθημερινά για να είμαστε ενυδατωμένοι και για να μην έχουμε κατακρατήσεις στο σώμα μας.

 

Να έχετε μια όμορφη μέρα και να γυμνάζεστε

Βιώνης Παντελής…

 

Tags: διατροφή κατακράτηση φούσκωμα

τα πιο πρόσφατα tips από το blog

  • Σούπερ βιταμίνες για να ενισχύσετε μαλλιά, νύχια, και δέρμα +

    Σούπερ βιταμίνες για να ενισχύσετε τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα σας. Έχετε παρατηρήσει να έχετε θαμπά μαλλιά, εύθραυστα νύχια και δέρμα ξερό;Τότε σίγουρα η διατροφή σας δεν είναι σωστή και έχετε έλλειψη βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων και άλλων θρεπτικών συστατικών.Θα πρέπει λοιπόν να ακολουθείτε μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες Read More
  • Σόδα, τα ευεργετικά οφέλη της τα γνωρίζετε; +

    Γνωρίζετε τα ευεργετικά οφέλη της μαγειρικής σόδας; Η μαγειρική σόδα βιολογικής παραγωγής που δεν περιέχει αλουμίνιο έχει αναδεχθεί ως ένα ισχυρό φυσικό φάρμακο που καταπολεμά πολλές ασθένειες.Βοηθάει πάρα πολύ στη θεραπεία του κοινού κρυολογήματος.Βοηθάει στην αντιμετώπιση της ουρικής αρθρίτιδας (ποδάγρας). Η βασική αιτία της ουρικής αρθρίτιδας είναι μια ανισορροπία στο Read More
  • Υπερτροφή Νο1 - Χλωρέλλα ! +

    Τη χλωρέλλα την ξέρετε; Είναι μια υπερτροφή η οποία απαντάται στα βάθη των ωκεανών. Περιέχει περίπου 60% πρωτεΐνη και όλα τα αμινοξέα πλην της μεθειονίνης. Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φιλικό οξύ, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Κ, ινοσιτόλη. Λέγεται ότι 100γρ. χλωρέλλα περιέχουν 20 φορές περισσότερο σίδηρο από την ίδια ποσότητα Read More
  • Γιατί πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά +

    Ένας ακόμη από τους λογούς που πρέπει να καταναλώνουν φυτικές ίνες, προερχόμενες από φρούτα και λαχανικά, είναι το γεγονός ότι η πρωτεινοφαγία των ζωικών λευκωμάτων οδηγεί σε ελάττωση του Ph στο αίμα. Αυτό προδιαθέτει ευκολότερα στη μεταβολική κατάσταση της οξέωσης, κάτι που προδιαθέτει για φλεγμονώδεις καταστάσεις, ο καρκίνος, αλλά και Read More
  • Πώς να αυξήσω τις φυτικές ίνες στη διατροφή μου; +

    Φυτικές ίνες στην ουσία ονομάζουμε το μέρος εκείνο των τροφών, το οποίο ο οργανισμός μας δε μπορεί να πέψει. Πολλά τρόφιμα σήμερα όπως το άσπρο ψωμί και το λευκό αλεύρι είναι επεξεργασμένα, και όλες τους οι φυτικές ίνες έχουν εξαφανιστεί!Οι φυτικές ίνες μέσα στο έντερο λειτουργούν σα σφουγγάρι.Απορροφάνε νερό, σχηματίζοντας Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

χάρτης ιατρείου