η πυραμίδα της σωστής διατροφής ξεκινάει από το... Vionis Diet

  • Το καλοκαίρι πλησιάζει... είμαστε έτοιμοι για την παραλία ;

  • Ξεκινάμε με ένα καλό και υγιεινό πρωινό. Το "Α" της ημερήσιας διατροφής μας !

  • Δεν ξεχνάμε να συμπεριλαμβάνουμε φρέσκα φρούτα και χυμούς στην καθημερινή μας διατροφή !

  • Θυμόμαστε πάντα τη μεγάλη σπουδαιότητα των λαχανικών στη διατροφή μας !

  • Με υπομονή και επιμονή το επιθυμητό αποτέλεσμα θα έρθει χωρίς να στερηθούμε τα πάντα !

  • Πατήστε εδώ και δείτε το πανόραμα όλων των άρθρων μαζί...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Vionis Diet | Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Καταρχήν πρέπει να περιορίσετε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό σας. Το αλάτι αποδεδειγμένα προκαλεί κατακράτηση υγρών. Ωστόσο αν έχετε θέμα με  υπόταση (μεγάλη πίεση κάτω του 10 mmHg μη το κάνετε σε καμία περίπτωση. Το αλάτι το χρειάζεστε.

Αποφύγετε τροφές που περιέχουν πολύ αλάτι όπως τα αλλαντικά, κονσέρβες που αναγράφουν την ουσία γλουταμινικό μονονάτριο, τροφές από fast food,γλυκά, μπισκότα.

Αποφύγετε μεγάλη ποσότητα απλών υδατανθράκων όπως άσπρο ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, κορν φλεικς, πατάτες, γλυκά, τυρόπιτες, σπανακόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες.

Τρώτε τροφές που έχουν μεγάλη διουρητική δράση. Τέτοιες τροφές αποδεδειγμένα είναι ο ανανάς, οι αγκινάρες,το κόκκινο λάχανο, τα σπαράγγια, τα κρεμμύδια και το σέλινο.

Πολύ πολύ νερό…30ml ανά κιλό βάρους χρειαζόμαστε καθημερινά για να είμαστε ενυδατωμένοι και για να μην έχουμε κατακρατήσεις στο σώμα μας.

 

Να έχετε μια όμορφη μέρα και να γυμνάζεστε

Βιώνης Παντελής…

 

Tags: διατροφή κατακράτηση φούσκωμα

τα πιο πρόσφατα tips από το blog

  • Υπερτροφή Νο1 - Χλωρέλλα ! +

    Τη χλωρέλλα την ξέρετε; Είναι μια υπερτροφή η οποία απαντάται στα βάθη των ωκεανών. Περιέχει περίπου 60% πρωτεΐνη και όλα τα αμινοξέα πλην της μεθειονίνης. Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φιλικό οξύ, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Κ, ινοσιτόλη. Λέγεται ότι 100γρ. χλωρέλλα περιέχουν 20 φορές περισσότερο σίδηρο από την ίδια ποσότητα Read More
  • Γιατί πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά +

    Ένας ακόμη από τους λογούς που πρέπει να καταναλώνουν φυτικές ίνες, προερχόμενες από φρούτα και λαχανικά, είναι το γεγονός ότι η πρωτεινοφαγία των ζωικών λευκωμάτων οδηγεί σε ελάττωση του Ph στο αίμα. Αυτό προδιαθέτει ευκολότερα στη μεταβολική κατάσταση της οξέωσης, κάτι που προδιαθέτει για φλεγμονώδεις καταστάσεις, ο καρκίνος, αλλά και Read More
  • Πώς να αυξήσω τις φυτικές ίνες στη διατροφή μου; +

    Φυτικές ίνες στην ουσία ονομάζουμε το μέρος εκείνο των τροφών, το οποίο ο οργανισμός μας δε μπορεί να πέψει. Πολλά τρόφιμα σήμερα όπως το άσπρο ψωμί και το λευκό αλεύρι είναι επεξεργασμένα, και όλες τους οι φυτικές ίνες έχουν εξαφανιστεί!Οι φυτικές ίνες μέσα στο έντερο λειτουργούν σα σφουγγάρι.Απορροφάνε νερό, σχηματίζοντας Read More
  • Είμαι χορτοφάγος. Παίρνω την πρωτεΐνη που χρειάζομαι; +

    Τελευταία συναντώ ανθρώπους και πελάτες οι οποίοι είναι χορτοφάγοι για πολλούς και διαφόρους λόγους. Αν και η κλασική επιστήμη της διαιτολογίας δε συμφωνεί απόλυτα με αυτό εγώ θα σας παραθέσω κάποια tips που μπορείτε να κάνετε για να παίρνετε τουλάχιστον την πρωτεΐνη που πρέπει... Η Πρωτεϊνη από αρακά μαζί με Read More
  • Καφές πριν την άσκηση +

    Ο καφές πριν την άσκηση, όταν πίνεται σκέτος και με εντελώς άδειο στομάχι, προκαλεί μεγαλύτερη κινητοποίηση λίπους ως πηγή ενέργειας, διέγερση των νευρικών υποδοχέων και αύξηση της αντοχής. Σε υπερβολική όμως κατανάλωση, ο καφές αυξάνει τη διούρηση, τον κίνδυνο αφυδάτωσης, την πιθανότητα στομαχικών διαταραχών, ανωμαλίες στο ρυθμοί της καρδιάς και Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

χάρτης ιατρείου