η πυραμίδα της σωστής διατροφής ξεκινάει από το... Vionis Diet

  • Πατήστε εδώ και δείτε το πανόραμα όλων των άρθρων μαζί...

  • Θυμόμαστε πάντα τη μεγάλη σπουδαιότητα των λαχανικών στη διατροφή μας !

  • Με υπομονή και επιμονή το επιθυμητό αποτέλεσμα θα έρθει χωρίς να στερηθούμε τα πάντα !

  • Δεν ξεχνάμε να συμπεριλαμβάνουμε φρέσκα φρούτα και χυμούς στην καθημερινή μας διατροφή !

  • Ξεκινάμε με ένα καλό και υγιεινό πρωινό. Το "Α" της ημερήσιας διατροφής μας !

  • Θέλετε να μαθαίνετε ότι συμβαίνει πρώτοι; Κάντε like στη fanpage μας στο facebook από εδώ..

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Vionis Diet | Πώς να μειώσετε το πρήξιμο και τις κατακρατήσεις

Καταρχήν πρέπει να περιορίσετε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό σας. Το αλάτι αποδεδειγμένα προκαλεί κατακράτηση υγρών. Ωστόσο αν έχετε θέμα με  υπόταση (μεγάλη πίεση κάτω του 10 mmHg μη το κάνετε σε καμία περίπτωση. Το αλάτι το χρειάζεστε.

Αποφύγετε τροφές που περιέχουν πολύ αλάτι όπως τα αλλαντικά, κονσέρβες που αναγράφουν την ουσία γλουταμινικό μονονάτριο, τροφές από fast food,γλυκά, μπισκότα.

Αποφύγετε μεγάλη ποσότητα απλών υδατανθράκων όπως άσπρο ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, κορν φλεικς, πατάτες, γλυκά, τυρόπιτες, σπανακόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες.

Τρώτε τροφές που έχουν μεγάλη διουρητική δράση. Τέτοιες τροφές αποδεδειγμένα είναι ο ανανάς, οι αγκινάρες,το κόκκινο λάχανο, τα σπαράγγια, τα κρεμμύδια και το σέλινο.

Πολύ πολύ νερό…30ml ανά κιλό βάρους χρειαζόμαστε καθημερινά για να είμαστε ενυδατωμένοι και για να μην έχουμε κατακρατήσεις στο σώμα μας.

 

Να έχετε μια όμορφη μέρα και να γυμνάζεστε

Βιώνης Παντελής…

 

Tags: διατροφή κατακράτηση φούσκωμα

τα πιο πρόσφατα tips από το blog

  • Αγελαδινό γάλα. Πόσο καλό μας κάνει; Μάθετε όλη την αλήθεια ! +

    Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας, αναφορικά με το αγελαδινό γάλα και τα γαλακτοκομικά προιοντά αγελάδας και το αν τελικά πρέπει η όχι να τα καταναλώνουμε. Ύστερα από μια έρευνα που έκανα, η αλήθεια είναι ότι βρέθηκα προ εκπλήξεων και οφείλω να ομολογήσω ότι θα σκεφτώ αρκετά σοβαρά αν Read More
  • Μπύρα. Τελικά μας ξεδιψάει ή όχι; +

    Τι πιο ωραίο το καλοκαίρι να έχεις γυρίσει από το μπανάκι στη θάλασσα το μεσημέρι και εκεί που είσαι αφυδατωμένος και διψασμένος να πιεις ένα ποτήρι παγωμένη μπύρα με το φαγητό. Ειδικά αν είναι σε παγωμένο γυάλινο ποτήρι που το έχουν βάλει προηγουμένως στην κατάψυξη !Εδώ όμως είναι και η Read More
  • Νόσος του Crohn. Μήπως την έχετε και δεν το γνωρίζετε; +

    Η νόσος του Chrohn είναι μια φλεγμονώδης πάθηση του εντέρου άγνωστης αιτιολογίας, η οποία προκαλεί δυσμενείς για το άτομο επιπτώσεις. Προκαλεί κυρίως πόνο στη κοιλιά, διάρροια, αίμα στα κόπρανα, απώλεια βάρους. Η διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο σε άτομα που έχουν επηρεαστεί από τη νόσο.Πιο συγκεκριμένα λοιπόν..• Κατά τη διάρκεια μιας Read More
  • Έλεγχος της όρεξης. Οι παράγοντες που μας βοηθούν ! +

    Θα ήθελα σήμερα να επισημάνω τους εξής παράγοντες που συνδράμουν στον έλεγχο της όρεξης και είναι πολύ βασικοί στην προσπάθεια που καταβάλει κανείς να χάσει η να σταθεροποιήσει το βάρος του. Αυτοί λοιπόν είναι: 1) Σταθερά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Αυτό για να επιτευχθεί θα πρέπει να τρώμε κάθε 3 Read More
  • Το βερίκοκο και η διατροφική του αξία +

    Το βερίκοκο είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μας καλοκαιρινά φρούτα. Πεντανόστιμο και εννοείται με τεράστια διατροφική αξία. Είναι πλούσιο σε β-καροτένιο, φιλικό οξύ, σίδηρο, κάλιο, βόριο, ασβέστιο, μαγνήσιο και φυτικές ίνες. Τα βερίκοκα επίσης βοηθούν πάρα πολύ σε περιόδους έντονης δυσκοιλιότητας λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν (εφόσον εννοείται Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

χάρτης ιατρείου